Of je nu op een netwerkborrel staat of een romantische date hebt, een ‘onbekende’ vraagt meestal eerst wat voor werk je doet en waarom. Verpak jouw passie dan in een persoonlijk verhaal, want dan heb je meteen de aandacht.
Bex* ontwikkelt verhalen van vlees en bloed vóór en mét organisaties en merken. Daarnaast trainen wij mensen om hun persoonlijke verhalen zo authentiek mogelijk te vertellen. Op deze pagina zie je uiteenlopende voorbeelden van trajecten die we in de afgelopen jaren uitvoerden.
Storytelling

Nadat ik eerst 2 korte workshops storytelling verzorgde voor Farent Sociaal werk volgden daarna 9 trainingen storytelling.

Jeugdbescherming Brabant wil kinderen laten opgroeien in een veilige omgeving. Sinds de transitie van de jeugdzorg is het steeds belangrijker om - bijvoorbeeld naar gemeenten toe - helder te maken wat de organisatie te bieden heeft.

Soms krijg je een opdracht die vanaf de start zo fascinerend is, dat je niet anders kan dan je er compleet in te verliezen. Het maken van de corporate story van het Nationaal Archief was er zo een.


Mitros is met ruim 28.000 woningen de grootste woningcorporatie in Utrecht en Nieuwegein. Ze heeft een duidelijke ambitie: de best denkbare volkshuisvesting bieden aan haar huurders en hun verwachtingen overtreffen.

VECOZO is hét landelijke knooppunt voor veilige digitale communicatie in de zorg. De organisatie regelt het administratieve berichtenverkeer tussen zorgverzekeraars, zorgkantoren, gemeenten en meer dan 44.000 zorgaanbieders.

‘De best mogelijke versie van jezelf ontwikkelen’, is de titel en tevens de rode draad in de corporate story die Bex* schreef voor de Dimence Groep.

