Block afbeelding
Bex*underground Alles verandert. Niet alleen onze huizen, vervoersmiddelen en voeding verandert, maar ook de maatschappelijke opvatting. We nemen alles wat we kennen in heroverweging. Niks is nog wat het ooit is geweest.
Het is belangrijk je te verplaatsen in de behoefte van de toekomst
Rent a Millennial Marlon van den Besselaar

Jouw organisatie heeft de crisis overleefd en werkt al jaren succesvol. Waarom zou je je dan zorgen maken over morgen? De uitspraak ‘morgen is vandaag’ is bij innovaties en veranderingen binnen organisaties absoluut van toepassing. Je moet vandaag relevant zijn en hiervoor moet je vooruit blijven kijken.

Block afbeelding
Hoe AR onze levens gaat veranderen Yassin Karmoudi

Wij staan aan de vooravond van een nieuw digitale revolutie. Een die de wereld zoals we die vandaag kennen, voorgoed zal doen veranderen: augmented reality.

Block afbeelding
Block afbeelding
Marlon van den Besselaar +31 (0)40 294 52 52
+31 (0)6 14 59 72 08
Bex*underground

Bex*underground helpt bij het anders denken van organisaties. Nieuwsgierig? Neem contact met ons op.

Leuk zo’n pensioenvarken, maar waar is de hamer? Marlon van den Besselaar

Het pensioen, voor mij nog 41 jaar werken. Tenminste als ik met mijn 67e met pensioen kan. Want, snappen doen ik en mijn mede millennials het pensioen niet. Laat staan dat we erin geloven. Tijd voor wat helderheid en transparantie.

Block afbeelding
Block afbeelding
Training 'Anders kijken naar verandering' Faciliteren en organiseren van bottom-up veranderingen
Block afbeelding
Yassin Karmoudi +31 (0)20 582 98 29
+31 (0)6 12 10 93 09
'Voor iedere bestuurder een millennial' Marlon van den Besselaar

Senior vs. junior. Generatie X vs. generatie Y. Bex*underground interviewde communicatieadviseurs Irma van den Meijdenberg (14 jaar ervaring) en Sharona Jansen (1 jaar ervaring). Ze werken allebei als communicatieprofessional bij zorginstelling Thebe en praten over verschillende generaties, anders denken en autoriteit.

Block afbeelding
Block afbeelding
Ik ben een millennial. Hallo, millennial. Afgelopen donderdag bezocht ik de marketing en innovatie beurs van 2017. Wat bleek? Ik was het onderwerp van de dag! Buiten het feit dat ze mij dat wel even hadden mogen vertellen was ik natuurlijk zeer vereerd.
Geen kritisch vermogen of afhaken door geblaat?

Waar vroeger mensen in kranten de verkiezingsprogramma’s lazen en bestudeerden, bepaalt nu de stemwijzer je stem.

Block afbeelding
Block afbeelding
Vijf vlogs en een glas kleidrink als ontbijt De alleswetende millennial en generatie Z-er zijn lang niet zo alleswetend als we zelf denken. Weliswaar verspreiden we alles waar we in geloven, maar willen hierbij de context nog weleens vergeten.
Block afbeelding
Wearables: van ‘nice to have’ naar ‘need to have’ We schreven al eerder over Generatie Z en Alpha en hun wearables, zoals smart watches, fitbits en brillen. De toekomst van de wearable en het gebruik ervan door andere generaties lijkt steeds dichterbij. Over een aantal jaar is het geen kwestie van ‘nice to have’, maar ‘need to have’. Zeker met de komst van de medische wearable.
Door te kijken met de ogen van generatie Y, kun je anders denken stimuleren
Block afbeelding
And the next generation is... Hebben we eindelijk een idee van hoe generatie Z zich ontwikkelt, wordt de volgende generatie geboren. Generatie Alpha is next.
Block afbeelding