Millennials: lui of strategische andersdenkers? Marlon van den Besselaar

Bex*communicatie heeft sinds een half jaar een millennial-platform: Bex*underground. Een platform dat gelooft in de kracht van anders denken en dit bij organisaties wil stimuleren. En die kracht bevindt zich in het DNA van elke millennial. Waarom? Dat leg ik je uit…

Block afbeelding
Bex*underground
Hoe AR onze levens gaat veranderen

Wij staan aan de vooravond van een nieuw digitale revolutie. Een die de wereld zoals we die vandaag kennen, voorgoed zal doen veranderen: augmented reality.

Block afbeelding
'Voor iedere bestuurder een millennial' Marlon van den Besselaar

Senior vs. junior. Generatie X vs. generatie Y. Bex*underground interviewde communicatieadviseurs Irma van den Meijdenberg (14 jaar ervaring) en Sharona Jansen (1 jaar ervaring). Ze werken allebei als communicatieprofessional bij zorginstelling Thebe en praten over verschillende generaties, anders denken en autoriteit.

Block afbeelding
Geen kritisch vermogen of afhaken door geblaat?

Waar vroeger mensen in kranten de verkiezingsprogramma’s lazen en bestudeerden, bepaalt nu de stemwijzer je stem.

Block afbeelding
Block afbeelding
And the next generation is... Hebben we eindelijk een idee van hoe generatie Z zich ontwikkelt, wordt de volgende generatie geboren. Generatie Alpha is next.
Block afbeelding
Ik ben een millennial. Hallo, millennial. Afgelopen donderdag bezocht ik de marketing en innovatie beurs van 2017. Wat bleek? Ik was het onderwerp van de dag! Buiten het feit dat ze mij dat wel even hadden mogen vertellen was ik natuurlijk zeer vereerd.
Leuk zo’n pensioenvarken, maar waar is de hamer? Marlon van den Besselaar

Het pensioen, voor mij nog 41 jaar werken. Tenminste als ik met mijn 67e met pensioen kan. Want, snappen doen ik en mijn mede millennials het pensioen niet. Laat staan dat we erin geloven. Tijd voor wat helderheid en transparantie.

Block afbeelding
Block afbeelding
Vijf vlogs en een glas kleidrink als ontbijt De alleswetende millennial en generatie Z-er zijn lang niet zo alleswetend als we zelf denken. Weliswaar verspreiden we alles waar we in geloven, maar willen hierbij de context nog weleens vergeten.
Block afbeelding
Wearables: van ‘nice to have’ naar ‘need to have’ We schreven al eerder over Generatie Z en Alpha en hun wearables, zoals smart watches, fitbits en brillen. De toekomst van de wearable en het gebruik ervan door andere generaties lijkt steeds dichterbij. Over een aantal jaar is het geen kwestie van ‘nice to have’, maar ‘need to have’. Zeker met de komst van de medische wearable.