Campagnes

Een succesvolle campagne is er een waarin je samen met je doelgroep je boodschap verspreidt. Wij zijn ervan overtuigd dat alleen conversatie leidt tot echte, succesvolle communicatie. Bex* ontwikkelt campagnes die aantoonbaar en meetbaar bijzonder goed scoren. Meer weten? We gaan graag de conversatie aan!

Terug naar
Home
Controle is een illusie Hugo Masselink

Wat waren de tijden mooi, toen we met zijn allen ons lieten vertellen hoe de wereld in elkaar stak.

Block afbeelding
Block afbeelding
Hugo Masselink hmasselink@bexcommunicatie.nl +31 (0)40 294 52 52
+31 (0)6 14 55 58 33

Block afbeelding
Glassdoor: Disruptor in recruitment en HR Na Engeland, Frankrijk en Duitsland was Nederland het vierde Europese land waar het Amerikaanse HR-platform werd geïntroduceerd. Tijd voor een launch met impact!
Co-creatie of de kunst van echt samenwerken Hugo Masselink

Een terugblik op 2016 in 3 delen Deel 2: Co-creatie of de kunst van echt samenwerken

Block afbeelding
Content is dood, leve de context! Hugo Masselink

2016 lijkt het jaar dat contentmarketing in Nederland tot volle wasdom is gekomen. Bureaus die zich hierin specialiseren organiseren zich en treden de markt met veel vertrouwen tegemoet. Echte verhalen maken het verschil, toch?

Block afbeelding
Block afbeelding
Stijn Stortelder sstortelder@bexcommunicatie.nl +31 (0)40 294 52 52
+31 (0)6 14 55 57 94

Block afbeelding
Echte conversatie = Succesvolle communicatie Bekijk onze bekroonde conversatiecampagne voor het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.
Block afbeelding
Die jeugd van tegenwoordig… Generatie Z zijn de jongeren van nu. Ze zijn tussen de 0 en 16 jaar oud en komen na generatie Y. Wij ‘oudere generaties’ kijken soms vreemd aan tegen de generatie die liever niet belt, maar ‘apped’ en grof geld verdient met gamen en vloggen.
Tijdgijzelaars Hugo Masselink

We hebben met zijn allen steeds minder tijd. En de tijd die we hebben wordt in toenemende mate opgeslokt door hele slimme digitale media, die precies weten hoe we zo lang mogelijk blijven hangen.

Block afbeelding
Block afbeelding
A Big Journey Begins With Small Steps We bieden zwangere vrouwen het inzicht dat opgroeien en opvoeden zaken zijn die je samen doet: it takes a village… Dus de eerste stapjes van je (toekomstige) kind begeleid je als ouder samen met het kinderdagverblijf. Daar is niets mis mee, daar is zelfs heel veel voor te zeggen.
Block afbeelding
Co-creatie als firestarter Hoe bereiken we 1 miljoen jongeren tussen de 13 en 17 jaar en zorgen we ervoor dat zij weten hoe lang ze mogen werken, wat ze wel en niet mogen doen en waar ze recht op hebben? Het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid informeert jongeren elk jaar over vakantiewerk.
Durf te vragen Stijn Stortelder

Ze zijn een must voor iedere organisatie: grappige gesprekken met klanten op social media. Het doel: scoren. De kracht van social wordt vaak geïndiceerd aan de hand van likes en shares. Maar er zijn meer mogelijkheden op digitaal vlak (let op: niet alleen social media!) waar je wel wat mee kunt. Helaas zijn er weinig organisaties die dit inzien.

Block afbeelding
Verhalen vertellen. Waarom zou je? Hugo Masselink

Waar een goed verhaal vroeger een kop, een staart en als het even kon ook nog een interessant middenstuk had, zie je dat een goed verhaal tegenwoordig vooral niet eindigt.

Block afbeelding
Block afbeelding
Mantelzorger, zo zou je me ook kunnen noemen Bevorderen van participatie van mantelzorgers én vergroten van sociale cohesie. Elkaar weten te vinden voor vragen en hulp. Dát staat centraal in een online campagne in Almere.
Activeer je Beliebers Stijn Stortelder

Ben je fan van Justin Bieber, dan word je een Belieber genoemd. Zweer je bij de producten van Apple, dan val je onder de categorie Apple-freaks. Deze Beliebers en Apple-freaks staan onvoorwaardelijk achter hun grote liefde/passie en delen te pas en te onpas hun ervaringen. Ongetwijfeld positief, maar vooral oprecht en gemeend. Ze zijn ambassadeur.

Block afbeelding
Block afbeelding
Arriva Keukenhof Express Het doel: Voor het vierde jaar op rij het aantal reizigers met de Keukenhof Express toe laten nemen. De oplossing: de bestaande middelenmix vernieuwen en uitbreiden met digitale oplossingen op basis van uitgebreide customer journeys en targetting in binnen- en buitenland
Block afbeelding
Marlon van den Besselaar Mvandenbesselaar@bexcommunicatie.nl +31 (0)40 294 52 52
+31 (0)6 14 59 72 08

Echte conversatie = Succesvolle communicatie Hugo Masselink
Block afbeelding
De Nieuwe Bibliotheek Almere De nieuwe bibliotheek in Almere wil een inspiratiebron zijn voor de mensen in de stad. Laten zien wat er te doen en te halen is. Laten zien hoe leuk, inspirerend en leerzaam de bibliotheek kan zijn voor je leven, je werk en je vrije tijd. Hoe laat je dat allemaal zien aan de mensen van Almere?
Block afbeelding
Persoonlijke activatie werkt Het Agentschap SZW voert subsidieregelingen uit op het gebied van sociaal economisch beleid. Denk hierbij aan Europese subsidies zoals het Europees Sociaal Fonds (ESF). Het ESF is het belangrijkste Europese middel om werkgelegenheid te ondersteunen, mensen aan werk te helpen en te zorgen voor eerlijkere arbeidskansen voor alle EU-burgers.
Je doelgroep doet niet wat je wil Hugo Masselink

Heel lang heb ik het adagium: "Als je doet wat je altijd deed, dan krijg je wat je altijd deed" aangehangen. Anders gezegd: als je niets doet, verandert er ook niets.

Block afbeelding