Cases en testimonials

Wij maken fans van onze opdrachtgevers en zijn hun grootste fan. Laat je inspireren door onze cases.

Terug naar
Team Campagne
Overzicht cases van alle teams
Block afbeelding
Duurzame inzetbaarheid eenvoudig en relevant gebracht. Hoe we DSM medewerkers stimuleren om productief, gemotiveerd en gezond te blijven.
Block afbeelding
Door de ogen van visueel beperkt Nederland In Nederland zijn ongeveer 300.000 mensen blind of slechtziend. Deze mensen krijgen te maken met vooroordelen over hun leven met een visuele beperking. Om bewustwording te creëren en te laten zien hoe het écht is om te leven met een visuele beperking, ontwikkelde Bex*communicatie in opdracht van het Bartiméus Fonds de campagne ‘Door de ogen van’.
Block afbeelding
Bex* en Roche ontwikkelen MShebjenietalleen.nl Leven met MS is niet altijd makkelijk. Dat geldt voor mensen met Multiple Sclerose, maar ook voor hun partner, familie, vrienden en collega’s. MS heb je namelijk niet alleen. Ook voor naasten is het soms uitdagend hoe om te gaan met alle onzekerheden. Het leven met MS brengt voor zowel personen met MS als hun naasten veel vragen met zich mee.
Block afbeelding
Co-campagne boekt mooie resultaten De Co-campagne van zorgkantoren, organisaties voor cliëntondersteuning en gemeenten, om de bekendheid en vindbaarheid van cliëntondersteuning te vergroten boekt mooie resultaten. Co staat voor Cliëntondersteuner.
Block afbeelding
Echte conversatie = Succesvolle communicatie Bekijk onze bekroonde conversatiecampagne voor het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.
Block afbeelding
Glassdoor: Disruptor in recruitment en HR Na Engeland, Frankrijk en Duitsland was Nederland het vierde Europese land waar het Amerikaanse HR-platform werd geïntroduceerd. Tijd voor een launch met impact!
Block afbeelding
De Nieuwe Bibliotheek Almere De nieuwe bibliotheek in Almere wil een inspiratiebron zijn voor de mensen in de stad. Laten zien wat er te doen en te halen is. Laten zien hoe leuk, inspirerend en leerzaam de bibliotheek kan zijn voor je leven, je werk en je vrije tijd. Hoe laat je dat allemaal zien aan de mensen van Almere?
Block afbeelding
Co-creatie als firestarter Hoe bereiken we 1 miljoen jongeren tussen de 13 en 17 jaar en zorgen we ervoor dat zij weten hoe lang ze mogen werken, wat ze wel en niet mogen doen en waar ze recht op hebben? Het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid informeert jongeren elk jaar over vakantiewerk.
Block afbeelding
A Big Journey Begins With Small Steps We bieden zwangere vrouwen het inzicht dat opgroeien en opvoeden zaken zijn die je samen doet: it takes a village… Dus de eerste stapjes van je (toekomstige) kind begeleid je als ouder samen met het kinderdagverblijf. Daar is niets mis mee, daar is zelfs heel veel voor te zeggen.
Block afbeelding
Persoonlijke activatie werkt Het Agentschap SZW voert subsidieregelingen uit op het gebied van sociaal economisch beleid. Denk hierbij aan Europese subsidies zoals het Europees Sociaal Fonds (ESF). Het ESF is het belangrijkste Europese middel om werkgelegenheid te ondersteunen, mensen aan werk te helpen en te zorgen voor eerlijkere arbeidskansen voor alle EU-burgers.
Block afbeelding
Mantelzorger, zo zou je me ook kunnen noemen Bevorderen van participatie van mantelzorgers én vergroten van sociale cohesie. Elkaar weten te vinden voor vragen en hulp. Dát staat centraal in een online campagne in Almere.