Campagnes

Een doelgroep bewust maken van je boodschap of juist het creëren van zichtbaarheid van je organisatie, merk, product of dienst. Door middel van een strategisch fundament, een creatief concept, een prikkelende (on- en offline media) strategie en bevlogen campagnemanagement, creëren we impact en meetbare resultaten op het moment dat dat nodig is.

Terug naar
Wat we doen op gebied van Campagnes
Werk voor Arriva - Weer/data

Uit onderzoek blijkt dat op dagen met slecht weer, kaarten op de bus beter verkocht worden. Om deze omzet extra te stimuleren willen we tijdens slecht weer dagen aanwezig zijn met de communicatie om men eraan te reminden dat ze de bus kunnen pakken (wanneer ze bijvoorbeeld niet over een auto beschikken).

Block afbeelding
Werk voor Arriva - Studentencampagne

Studenten zijn in de bussen de grootste groep reizigers. De aanwezigheid van de OV-studentenkaart voor HBO/WO/MBO studenten geeft studenten een laagdrempelige mogelijkheid om van het OV gebruik te maken. Met een campagne willen we deze groep kenbaar maken dat ze buiten het reisrecht van de OV-kaart, met 40% korting kunnen reizen.

Block afbeelding
Werk voor Arriva - Reizigerscampagne pinnen

De gemiddelde opbrengsten van losse kaartjes bij de chauffeur (wagenverkoop) liggen hoger dan de gemiddelde opbrengsten van de OV-chipkaart. Daarom primair een campagne met verwijzing naar (contactloos) pinnen, omdat dit ervoor zorgt dat de losse kaartjes verkocht blijven worden.

Block afbeelding
Duurzame inzetbaarheid eenvoudig en relevant gebracht.

Hoe we DSM medewerkers stimuleren om productief, gemotiveerd en gezond te blijven.

Block afbeelding
Lerarencampagne voor het PO

Met beroepstrots en enthousiasme anderen motiveren voor het lerarenvak

Block afbeelding
Werk voor Arriva - Voor Elkaar Pas

Voor Elkaar Pas houders, met een Voor Elkaar Pas, moeten we meer de bus in krijgen.

Block afbeelding
Co-campagne boekt mooie resultaten

De Co-campagne van zorgkantoren, organisaties voor cliëntondersteuning en gemeenten, om de bekendheid en vindbaarheid van cliëntondersteuning te vergroten boekt mooie resultaten. Co staat voor Cliëntondersteuner.

Block afbeelding
Bex* en Roche ontwikkelen MShebjenietalleen.nl

Leven met MS is niet altijd makkelijk. Dat geldt voor mensen met Multiple Sclerose, maar ook voor hun partner, familie, vrienden en collega’s. MS heb je namelijk niet alleen. Ook voor naasten is het soms uitdagend hoe om te gaan met alle onzekerheden. Het leven met MS brengt voor zowel personen met MS als hun naasten veel vragen met zich mee.

Block afbeelding
Co-creatie als firestarter

Hoe bereiken we 1 miljoen jongeren tussen de 13 en 17 jaar en zorgen we ervoor dat zij weten hoe lang ze mogen werken, wat ze wel en niet mogen doen en waar ze recht op hebben? Het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid informeert jongeren elk jaar over vakantiewerk.

Block afbeelding
Door de ogen van visueel beperkt Nederland

In Nederland zijn ongeveer 300.000 mensen blind of slechtziend. Deze mensen krijgen te maken met vooroordelen over hun leven met een visuele beperking. Om bewustwording te creëren en te laten zien hoe het écht is om te leven met een visuele beperking, ontwikkelde Bex*communicatie in opdracht van het Bartiméus Fonds de campagne ‘Door de ogen van’.

Block afbeelding