De gemiddelde opbrengsten van losse kaartjes bij de chauffeur (wagenverkoop) liggen hoger dan de gemiddelde opbrengsten van de OV-chipkaart. Daarom primair een campagne met verwijzing naar (contactloos) pinnen, omdat dit ervoor zorgt dat de losse kaartjes verkocht blijven worden.
Resultaat behaal je niet alleen met een innovatief plan of een sprankelend concept. Een bevlogen uitvoering vertaalt zich in een herkenbare en doeltreffend resultaat.
Het behalen van korte deadlines, het produceren van creatieve middelen en een continue bewaking van de kosten zitten ons in het bloed.
Wat we doen op gebied van Campagnes

Uit onderzoek blijkt dat op dagen met slecht weer, kaarten op de bus beter verkocht worden. Om deze omzet extra te stimuleren willen we tijdens slecht weer dagen aanwezig zijn met de communicatie om men eraan te reminden dat ze de bus kunnen pakken (wanneer ze bijvoorbeeld niet over een auto beschikken).

Voor Elkaar Pas houders, met een Voor Elkaar Pas, moeten we meer de bus in krijgen.

Echt goede communicatie kan een cruciale bijdrage leveren aan het versterken van de effectiviteit en collegialiteit van medewerkers en managers.
