Positionering en branding

Welk beeld hebben jouw (potentiële) klanten van jouw organisatie, product of dienst? En wat is jouw onderscheidend vermogen? Door bewust te positioneren bouw je aan een relevant imago. De strategisch en creatieve adviseurs van Bex* zetten graag hun jarenlange ervaring voor je in.

Terug naar
Wat we doen op gebied van Campagnes
Wat is het desoxyribonucleïnezuur van jouw organisatie? Blog van Marlon van den Besselaar

Kun jij op de kringverjaardag van tante Jo vertellen waarom je koos voor je werk en wat jouw organisatie zo uniek maakt? Zonder jargon en met herkenbare praktijkvoorbeelden? Als organisatie is het belangrijk je onderscheidend vermogen scherp op je netvlies te hebben. Om te weten wat je DNA is en hoe dit doorwerkt op je imago.

Block afbeelding
Geen winstmaximalisatie, maar purposemaximalisatie Blog van Marlon van den Besselaar

Succesvolle organisaties zijn goed in communicatie. Natuurlijk. Maar tegenwoordig is dat niet meer voldoende. Een succesvolle organisaties heeft duidelijk voor ogen waarin zij gelooft en verwoordt dit in een ijzersterke, onderscheidende en authentieke propositie.

Block afbeelding
Twee unieke scholen twee unieke profileringen

Twee speciale scholen met hetzelfde vraagstuk: ‘Hoe positioneren we onze school in een tijd van grote transities in het onderwijs en hoe zorgen we voor een stabiel leerlingenaantal?’ In het voorjaar van 2017 ging Bex*communicatie aan de slag met dit vraagstuk. Wat ontstond, was een overkoepelend proces met twee unieke uitkomsten.

Block afbeelding
Een nieuwe positionering voor BIVAK

BIVAK (Bijzonder innovatief vakonderwijs) is een nieuwe zesjarige opleiding in Cranendonck.

Block afbeelding
Social Media en Storytelling, hoe gaat dat samen?

Sinds mensenheugenis vertellen we verhalen. Goede verhalen weten de tand des tijds te overleven. Verhalen weten zich uitstekend aan te passen aan nieuwe platformen, media en uitingen. Althans, dat denken we want hoe zit het met social media en storytelling? Hoe pak je dat aan?

Block afbeelding
Positioneren van binnen naar buiten Blog van Marlon van den Besselaar

Medewerkers van purposegedreven organisaties zijn 40% meer betrokken bij de organisatie. Daarnaast is 70% meer tevreden over het werk dat ze afleveren. De kans dat ze blijven, is 300% groter in vergelijking met andere bedrijven.

Block afbeelding