Kun jij op de kringverjaardag van tante Jo vertellen waarom je koos voor je werk en wat jouw organisatie zo uniek maakt? Zonder jargon en met herkenbare praktijkvoorbeelden? Als organisatie is het belangrijk je onderscheidend vermogen scherp op je netvlies te hebben. Om te weten wat je DNA is en hoe dit doorwerkt op je imago.
Welk beeld hebben jouw (potentiële) klanten van jouw organisatie, product of dienst? En wat is jouw onderscheidend vermogen? Door bewust te positioneren bouw je aan een relevant imago. De strategisch en creatieve adviseurs van Bex* zetten graag hun jarenlange ervaring voor je in.
Wat we doen op gebied van Campagnes

Succesvolle organisaties zijn goed in communicatie. Natuurlijk. Maar tegenwoordig is dat niet meer voldoende. Een succesvolle organisaties heeft duidelijk voor ogen waarin zij gelooft en verwoordt dit in een ijzersterke, onderscheidende en authentieke propositie.

Bex*communicatie wil werken vanuit de identiteit van een organisatie. En houdt van authentieke organisaties.

Sinds mensenheugenis vertellen we verhalen. Goede verhalen weten de tand des tijds te overleven. Verhalen weten zich uitstekend aan te passen aan nieuwe platformen, media en uitingen. Althans, dat denken we want hoe zit het met social media en storytelling? Hoe pak je dat aan?

Medewerkers van purposegedreven organisaties zijn 40% meer betrokken bij de organisatie. Daarnaast is 70% meer tevreden over het werk dat ze afleveren. De kans dat ze blijven, is 300% groter in vergelijking met andere bedrijven.

Twee speciale scholen met hetzelfde vraagstuk: ‘Hoe positioneren we onze school in een tijd van grote transities in het onderwijs en hoe zorgen we voor een stabiel leerlingenaantal?’ In het voorjaar van 2017 ging Bex*communicatie aan de slag met dit vraagstuk. Wat ontstond, was een overkoepelend proces met twee unieke uitkomsten.
