Digitale evolutie

Face it. We zijn dag en nacht connected. En daarmee maken we onszelf steeds beter bereikbaar voor de buitenwereld. In deze sessies neem ik je mee in de digitale evolutie.

Terug naar
Home
Block afbeelding
Mobility As A Service
Block afbeelding
The stadium that Silicon Valley built Real time communiceren met je doelgroep. Uiteraard in Silicon Valley!
Block afbeelding
Een Belg die meer weet dan jij denkt Ken je die mop van die Belg die meer over jou weet dan dat je denkt? Awel, zie hier het bewijs.
Sense of urgency Stijn Stortelder

Leuk, al die discussie over privacy en online gevaren. Uitermate interessant vanuit onze rol als communicatie professionals, maar ook verrekte interessant in your daily life!

Block afbeelding
Block afbeelding
Even het nieuws checken op NU.nl In DWDD legt data-/techjournalist Dimitri Tokmetzis uit wie jou volgt bij een achteloos bezoek aan NU.nl.
Block afbeelding
Social kleptomanie ICQ, MSN Messenger, Hyves, Facebook, Instagram, Whatsapp, Signal... Voor iemand in de 30 moeten deze namen zowel nostalgische als recente herinneringen oproepen. Maar welke rol spelen deze apps in jouw digitale footprint?
Block afbeelding
Datadrift In de strijd tegen terrorisme en andere misdaad wil de overheid alle communicatie tussen mensen onderling, maar ook met bedrijven, kunnen lezen en afluisteren. Hoe ver willen politie en AIVD gaan in hun datadrift?
Block afbeelding
De Digitale Zelfverdedigingsgids Erg scary, al die privacy dingetjes waar we rekening mee moeten houden. Gelukkig zijn er mensen die ons willen helpen. Daarom: De Digitale Zelfverdedigingsgids!
Block afbeelding
Pilot: Delfsail Pilot bij Arriva: richt je tot (potentiële) bezoekers van het event Delfsail.
Block afbeelding
Relevante content voor een relevante groep mensen Voor € 10,- met je gezin met de bus naar de Efteling. Tof! Maar, voor wie is dit nou relevant?
Block afbeelding
Play hard, work hard in EINDJE Hoe bereiken wij jongeren en hoe bereiken zij ons? Aandacht voor een campagne krijgen is niet de grootste uitdaging, maar er blijvende aandacht voor houden is dat wel. Anders gezegd: hoe zorgen we ervoor dat jongeren aangehaakt blijven.