Communicatie bij organisatorische wijzigingen
Hoe richt je het communicatieproces in bij organisatorische wijzigingen?
Door de coronacrisis zijn veel organisaties gedwongen organisatiewijzigingen door te voeren of zichzelf opnieuw uit te vinden. Hoe richt je het communicatieproces daarvoor in? Wat is het verhaal en welke context? Houden klanten vertrouwen in de organisatie? En hoe ziet onze positie op de arbeidsmarkt er na de veranderingen uit?
We hebben de stappen die samenhangen met organisatiewijzigingen op een rij gezet: de voorbereiding, de bekendmaking en na de bekendmaking. Ook tref je in bijgaande hand out de belangrijkste vragen bij reorganisatie. Communicatieprofessionals kunnen ondersteunen in verschillende rollen. De senior partners en adviseurs van Bex* ondersteunen deze processen graag en hebben daarin veel ervaring.
We delen onze kennis
Hoe richt je het communicatieproces in bij organisatorische wijzigingen?
handreiking-communicatie-bij-organisatorische-wijzigingen.pdfBedankt!
Vul je e-mailadres in en ben de eerste die nieuws leest.
Bedankt!
is nu een van de eerste die onze laatste updates ontvangt!