Contact +31 (0)40 294 52 52 Crisisondersteuning (24/7) +31 (0)88 505 90 01 English
Bex*Impact Academy
Campagnes
Engagement
Reputatie
Cases
Downloads
Alle Bex*diensten
 

Kijk eens door de bril van generaties

Wie kijkt door de bril van generaties, ontdekt hoe je elkaar kan verrijken en versterken.

Het tijdschrift C Magazine publiceerde een vraaggesprek met Eveline ter Laak en stagiair Myrna Roefs: ‘Zoek de verbinding tussen generaties en benut ieders potentieel’. Er werken steeds vaker generaties samen die heel andere communicatiestijlen en voorkeuren hebben. De kans dat die elkaar niet snappen is groot. Kijk eens door de bril van generaties naar vraagstukken. Dat kan leiden tot nieuwe antwoorden.

In het artikel staan korte karakteristieken van de babyboomers (tussen 1944 en 1964), generatie X (tussen 1965 en 1979), millennials (tussen 1980 en 1995) en generatie Z (tussen 1995 en 2010). Iedere manager en medewerker is een kind van zijn eigen tijd. In plaats van dat als probleem te zien, kunnen organisaties er juist voordeel uit halen: als medewerkers met elkaar in verbinding komen, verrijk en versterk je elkaar.

Klik hier voor het hele artikel.

Generatiewijs worden
Deel via
Facebook Twitter Linkedin

Bex*communicatie
Piuslaan 70a
5614 CM Eindhoven
Routebeschrijving
+31 (0)40 294 52 52

Home
Over ons
Marktkennis
Nieuws
Bereikbaarheid
Offerte aanvragen
Nieuws ontvangen
English summary

Acute ondersteuning bij crisissituaties (24/7)
+31 (0)88 505 90 01

Bex*Impact Academy
Campagnes
Engagement
Reputatie
Cases
Downloads
Alle Bex*diensten
Privacyverklaring

info@bexcommunicatie.nl

Home
Over ons
Marktkennis
Nieuws
Bereikbaarheid
Offerte aanvragen
Nieuws ontvangen
English summary

Bex*Impact Academy
Campagnes
Engagement
Reputatie
Cases
Downloads
Alle Bex*diensten
Privacyverklaring

Webdesign & webdevelopment door Keistoer