Anne-Marie van Sanen - Senior projectmanager

In mijn werk moet je snel kunnen schakelen tussen denken, meten en doen.
Binnen team campagnes doen we dat door slimme strategie, creatieve ideeën en kennis uit data te combineren tot relevante content en scorende campagnes.

“Ik breng mensen en merken in beweging. Bex*communicatie zorgt daarbij voor het perfecte team."

Terug naar
Onze mensen
Block afbeelding
Anne-Marie van Sanen avsanen@bexcommunicatie.nl +31 (0)40 294 52 52
+31 (0)6 82 43 52 23

Aandacht voor communicatiekracht

Betekenisvol willen zijn in een zich sterk veranderende maatschappij is een keuze. Oog hebben voor veranderende verhoudingen en belangen. Schuivende verhoudingen met stakeholders. Vernieuwing van producten en processen. Steeds aandacht hebben voor ontwikkeling, verbinding en vernieuwing.

Block afbeelding
Every great brand is like a great story Kevin Plank, Under Amour
Podcasts steeds meer beluisterd Blog van Merel van de Meulengraaf

Nederland telt inmiddels meer dan vijf miljoen podcastluisteraars. Dat blijkt uit de Markteffect Podcastmonitor. De groei van 39% ten opzichte van begin dit jaar is te danken aan het stijgende aantal te beluisteren podcasts en ook dankzij de aandacht die media eraan besteden.

Block afbeelding
Teamleden Campagnes
Co-campagne boekt mooie resultaten

In de wet langdurige zorg is vastgelegd dat iedereen binnen de WMO en WLZ recht heeft op cliëntondersteuning.

Block afbeelding
Werk voor Arriva - Weer/data

Uit onderzoek blijkt dat op dagen met slecht weer, kaarten op de bus beter verkocht worden. Om deze omzet extra te stimuleren willen we tijdens slecht weer dagen aanwezig zijn met de communicatie om men eraan te reminden dat ze de bus kunnen pakken (wanneer ze bijvoorbeeld niet over een auto beschikken).

Block afbeelding