Communicatie is voor mij nooit een doel op zich, maar een middel om te bouwen aan een gewenste reputatie bij de juiste stakeholders om een (business-)doel te bereiken. Hoe complexer de omgeving, hoe groter de uitdaging.
"Samen met mijn collega’s uit iedere dag het beste halen. Voor onze opdrachtgevers én voor onszelf. Dat geeft mij energie."
Reputatie

+31 (0)6 12 08 33 34
Corona betekende extra drukte voor directeur Jhorna Erkens. Als teamleider reputatiemanagement kwam er in de coronacrisis heel veel op haar af.

Onze mensen
Wat een mooi artikel schreef Arjen Boukema in het vakblad C Magazine over onze directeur Jhorna.

24/7 bereikbaar en beschikbaar


Drie specialisten bundelen krachten op het gebied van product recalls

Ongeveer ieder uur verschijnen er nieuwe berichten en vooral ook vele geruchten over het Coronavirus. En met elk bericht komen er meer vragen van medewerkers en loopt de onzekerheid op. Mag ik nog naar een cursus? Kan die vergadering doorgaan? Ik werk thuis maar wat moet ik doen als ik mijn dagen niet gevuld krijg?

Een paar weken geleden lanceerden wij het vierfasenmodel waarin de verschillen in communicatie in tijden van Corona zijn vastgelegd. Hoewel Corona nog lang een stempel zal drukken op onze samenleving, zien wij dat bedrijven en instellingen zich voorzichtig voorbereiden op een versoepeling van de maatregelen.

Onder de indruk van een geweldig inspirerend event van Kennedy Van der Laan; het How to survive the future festival, waar ik met Recall Solutions (een samenwerking tussen Kennedy Van der Laan, Cunningham Lindsey en Bex*communicatie) een workshop mocht verzorgen.
