"Een reputatie wordt niet bepaald door wie je bent, maar door wat je doet en hoe"
Als directeur en eigenaar van Bex* en teamleider van het Reputatieteam ziet Jhorna communicatie niet als doel op zich, maar als een middel om te bouwen aan een gewenste reputatie bij de juiste stakeholders om een (business)doel sneller of effectiever te bereiken. Hoe complexer de omgeving of het vraagstuk, hoe groter de uitdaging. En daar gaat Jhorna’s hart sneller van kloppen.
Jhorna vindt een goede sfeer heel belangrijk voor een goed resultaat; zowel op de werkvloer, in projectteams als in de relatie met opdrachtgevers. Samen het beste uit iedere dag halen, dat geeft haar energie. Met jarenlange ervaring op het gebied van reputatiemanagement, crisiscommunicatie, PR en woordvoering is zij een sparringpartner waar Raden van Bestuur, Directies en Raden van Toezicht snel rust en vertrouwen bij vinden.
In haar vrije tijd bezoekt Jhorna graag haar vrienden op Samos. Haar wens is om Grieks te leren spreken, zodat het nog gemakkelijker wordt om ook daar écht de connectie te maken. Op vakantie leest ze graag een goede thriller, waarin spanning en een ingewikkeld vraagstuk een beroep doen op haar analytisch vermogen.