Contact +31 (0)40 294 52 52 Crisisondersteuning (24/7) +31 (0)88 505 90 01 English
Bex*Impact Academy
Campagnes
Engagement
Reputatie
Cases
Downloads
Alle Bex*diensten
 

Werk voor Arriva - Drielandenlijn

In de aanbesteding van Limburg kwam de vraag naar voren hoe er zowel naar Aachen(Duitsland) als naar Luik(België) gereden zou kunnen worden. Hierbij is Aachen integraal onderdeel van de concessie Limburg en het traject naar Luik niet. Vooralsnog rijdt de treinverbinding van Maastricht naar Aachen.

NIEUW: SNEL EN DIRECT NAAR AACHEN. Verleg je grenzen met Arriva!

Waarom een treinverbinding?
De treinverbinding van Maastricht naar Aachen duurt +/- 55 minuten. Dit is 10 minuten korter dan de bus en je hoeft niet in de file te staan of te zoeken naar een parkeerplek.

 

 

Doelgroepen
1. De recreatieve reiziger die een dagje naar Aachen gaat.
2. De (potentiele) forens die werkt in Aachen.
3. De reiziger die vanuit Aachen doorreist naar andere bestemmingen in Duitsland zoals Köln.

De student is pas relevant na ingang van het studentenreisproduct voor dit traject.

Doel van de communicatie
1. Het bekendmaken van het bestaan van een nieuwe directe verbinding vanuit Maastricht via Heerlen naar Aachen en vice versa.
2. Reizigers bekend laten raken met de USP’s van het traject.
3. Het stimuleren van de reizigers om te reizen op dit traject.

Concept
We hebben de brede doelgroep: potentiële reizigers, opgedeeld in subdoelgroepen. We hebben naast de forensen (volwassen), de recreatieve reizigers van jong tot oud. We hebben gezorgd voor meerdere uitingen met passende boodschappen, die dicht bij de verschillende leeftijden aansluiten. 

 

Middelen

  • 5-luik folder die o.a. verspreid wordt binnen de OV-Servicepunten
  • Busreclame
  • Online; Facebook en Instagram
  • Krantadvertenties
  • Radiospot en animated banners L1 (lokaal)
  • TFT-Schermen in de bussen en op OV-Servicepunten
  • Toiletreclame binnen horecagelegenheden
  • Banners op de eigen webpagina van Arriva

De middelen zijn passend bij de verschillende doelgroepen gekozen. Zo is Instagram ingezet voor de jongeren en Facebook voornamelijk voor 40+. Krantadvertenties in relevante bladen voor ouderen, etc. 

Bex*communicatie
Piuslaan 70a
5614 CM Eindhoven
Routebeschrijving
+31 (0)40 294 52 52

Home
Over ons
Marktkennis
Nieuws
Bereikbaarheid
Offerte aanvragen
Nieuws ontvangen
English summary

Acute ondersteuning bij crisissituaties (24/7)
+31 (0)88 505 90 01

Bex*Impact Academy
Campagnes
Engagement
Reputatie
Cases
Downloads
Alle Bex*diensten
Privacyverklaring

info@bexcommunicatie.nl

Home
Over ons
Marktkennis
Nieuws
Bereikbaarheid
Offerte aanvragen
Nieuws ontvangen
English summary

Bex*Impact Academy
Campagnes
Engagement
Reputatie
Cases
Downloads
Alle Bex*diensten
Privacyverklaring

Webdesign & webdevelopment door Keistoer