Lovende recensies voor The Wow Starts Now
Inmiddels is The Wow Starts Now zo’n twee maanden verkrijgbaar. En dus komen de eerste recensies binnen. Die spreken voor zich.
Op 18 mei verscheen de eerste recensie op Managementboek van Jan Hoogstra: “Zeer waardevol om mee aan de slag te gaan, het geeft inzichten, handvatten en hulpmiddelen. Als bedrijf, organisatie of ZZP-er goed om de lessen in de praktijk te gaan brengen om daarmee je impact en daarmee de kans om het beoogde resultaat te realiseren te vergroten.” Even daarvoor had Irene Grotendorst op de NIMA site (en een paar dagen later op Marketingfacts) het volgende geschreven: “‘Innovate or die’ waarmaken is mooi gezegd maar niet eenvoudig. Theo Hendriks getuigt dat er meer nodig is voor een overtuigend effect. Vrij vertaald: Innovate – tell your unforgettable story in one minute – or die. Dit boek is een werkboek. Voor iedereen, die anderen wil overtuigen, inspireren, enthousiasmeren voor iets.” en “Een goed geschreven verhalengids, voor iedereen die van zijn idee een succes wil maken.”.
En op 8 juni verscheen op de site van Storytelling Academy een recensie van vakgenote Mieke Bouma. Zij schreef: “Theo Hendriks schrijft mooie vormgegeven bijbeltjes over het storytelling vak. Handzaam, gebonden, met lint en stofomslag, kleurrijk en praktisch. We hadden No Story No Glory en Change the script al in de boekenkast staan en nu komt daar dus weer zo’n snoepje bij: The wow starts now. Een ‘must have’, niet alleen vanwege de vorm, maar vooral omdat het je praktische handvatten en mooie voorbeelden geeft hoe je een goed idee alleen maar kunt realiseren als je er een memorabel verhaal over kunt vertellen.” Stuk voor stuk heerlijke recensies waar ik trots op ben, maar tegelijkertijd ook een tikje verlegen van wordt.