Crisismanagement en crisiscommunicatie

Een ernstige productiefout. Een poging tot afpersing. Een medische calamiteit. Fraude. Elke organisatie kan worden getroffen door een crisis met verstrekkende gevolgen voor veiligheid en gezondheid van mensen, continuïteit en imago. Crisiscommunicatie verhoogt crisisbewustzijn, zorgt voor preventieve maatregelen en beperkt schade bij een crisis.

Terug naar
Wat we doen op gebied van Reputatie
Ons aanbod

Van risicoanalyse tot preventie, van ondersteuning bij crisis tot evaluatie

Block afbeelding
Preventie en voorbereiding

Wij bereiden u voor op het onvoorstelbare.

Block afbeelding
Bij (dreigende) crisis

Wij staan u bij tijdens crisis

Block afbeelding
Evaluatie en reputatieherstel

Wij helpen u er sterker uit te komen.

Block afbeelding
Communiceren over corona in het ziekenhuis

Leestijd 2 minuten - Crisisspecialist Noud Bex: “Door heftiger emoties bij corona werken ‘gewone’ vragen vaak onvoldoende om bezoekers te motiveren tot gewenst gedrag”.

Block afbeelding
Bex* Back Up

We merken dat organisaties als gevolg van de Coronacrisis communicatiecapaciteit tekort komen. Zowel kwantitatief (teveel werk voor eigen communicatiemensen), als kwalitatief (vragen die om specifieke deskundigheid vragen).

Block afbeelding
24/7 crisisabonnement

Dag en nacht verzekerd van ondersteuning

Block afbeelding
Internationaal netwerk van specialisten

Wij beschikken over een uitgebreid internationaal netwerk van specialisten, onder meer op het gebied van psychotraumatologie, forensisch onderzoek en veiligheid/beveiliging, juridische adviseurs, advocatenkantoren en verzekeraars.

Block afbeelding
Crisiszakboekje Blog van Noud Bex

Gereedschapskist met handige crisismodellen en -checklists.

Block afbeelding
Trainer Online Media – realistisch media impact nabootsen Blog van Erwin van Dijkman

Voor het realistisch nabootsen van diverse online media is er een prima stuk gereedschap op de markt. De zogenaamde Trainer Online Media.

Block afbeelding