Pijler van de Nederlandse economie
De dienstverlening is één van de pijlers van de Nederlandse economie. Goed opgeleide professionals werken aan een sterke concurrentiepositie van ons land. Om te overleven, moet je als dienstverlener vertrouwen uitstralen en jezelf op de juiste wijze profileren bij opdrachtgevers, toekomstige werknemers en andere stakeholders.
Boeien van je werknemers
Maar daar blijft het niet bij. Intern is ook het nodige te doen. Want je mensen zijn veeleisend. Ze verwachten veel van jou als werkgever. Hoe blijf je hen boeien, hoe informeer en inspireer je hen in een wereld die steeds verandert en een grote impact heeft op de continuïteit van bedrijven en organisaties?
Toekomstvisie
Hoe ziet zakendoen er in die nieuwe wereld uit? Hoe transformeer je jouw bedrijf om morgen nog steeds te bestaan? Wat voor soort medewerkers heb je daarvoor nodig? Welke nieuwe technologieën dragen bij aan het voortbestaan? Hoe vertel je op onderscheidende wijze over jouw organisatie?
Bedrijven met een visie op de toekomst en het onderscheidend vermogen om de organisatie zó in te richten om de uitdagingen van morgen het hoofd te bieden, onderscheiden zich met een sterke reputatie en identiteit. Dat vraagt om een visie, heldere en scherpe communicatie daarover en bijpassend gedrag.
Authentieke dialoog: taak van de hele organisatie
Authentiek communiceren over de koers, de keuzes en de kansen en dilemma’s waar de organisatie mee te maken heeft. Verbinden met interne en externe stakeholders door met hen de dialoog aan te gaan.
Een dialoog over businessdoelen en strategische keuzes is een taak van de hele organisatie, niet alleen van communicatieafdelingen. Effectieve communicatie maakt het verschil in al die processen.
Bex*communicatie is de trusted advisor voor leiders en organisaties die hun persoonlijke reputatie of de reputatie van hun bedrijf willen opbouwen, bewaken, beschermen en/of versterken. Onze adviseurs helpen u graag. Ze zijn een volwaardige gespreks- en sparringpartner omdat ze uw branche door en door kennen.