Vasthouden aan je kernboodschap, het klinkt zo simpel. Praten over wat je hebt voorbereid, lijkt niet zo moeilijk. Wat vaak goed werkt, is om het interview te visualiseren. Beschouw je kernboodschap als de ‘vaste grond onder je voeten’.
De wereld draait om technologische innovatie en voortdurende en steeds snellere veranderingen. Het hart van de economie is de technologische sector. Daar wordt het verschil gemaakt. Bex* kent deze sector vanaf het begin van haar bestaan. Bevindt zich in het hart van twee belangrijke technologische broedplaatsen.
Marktkennis

meest competitieve en duurzaamste site van West-Europa

Elke organisatie wil beter worden in communicatie. Dat zorgt voor goed geïnformeerde en enthousiaste medewerkers. Die zich medeverantwoordelijk voelen. Ambassadeur worden. Rightbrainers én leftbrainers. Kan dat?

DSM and Bex* have won a European Excellence Award for the 1 CLA project (category Change Communication)

Voor deze opdrachtgevers werken we of hebben we recent gewerkt

Een nieuwe pensioenovereenkomst voor DSM Nederland. Bex*communicatie begeleid het communicatieproces.

Door een onderscheidende profilering val je op als aantrekkelijke werkgever, als technologieleverancier én als producent van mens- en omgevingsvriendelijke producten.

Philips Healthcare start een programma om de productiviteit en efficiëntie van haar Product Creatie Proces (PCP) te verbeteren. Het programma krijgt de naam Best in Class PCP en heeft als ultiem doel dat Philips haar markleiderschap behoudt.

