"Vertrouwen komt te voet en gaat te paard."

Ik help organisaties hun in- en externe communicatie helder en doeltreffend te maken. Via de juiste on- en offline kanalen belandt de juiste boodschap, op het juiste moment, bij de juiste stakeholder, wat resulteert in meer naamsbekendheid, een betere reputatie en meer betrokken en bevlogen medewerkers.

Schade door cybercrime voorkomen Dennis Doodeman

Dat cybersecurity een heet hangijzer is, mag duidelijk zijn. In Nederland alleen al bedraagt de jaarlijkse economische schade € 10 miljard. 60% van de Nederlandse bedrijven heeft met een of andere vorm van cybercrime te maken.

Block afbeelding
Eerst begrijpen, dan begrepen worden. Alles begint met luisteren. Stephen R. Covey
Block afbeelding
Dennis Doodeman +31 (0)20 582 98 29
+31 (0)6 17 40 45 59
5 tips voor een krachtige slogan Dennis Doodeman

Hoe ingewikkelder onze wereld, hoe meer behoefte we hebben aan een eenvoudige boodschap die de essentie samenvat. Tijdens de laatste editie van onze ‘Bex*to School’ reeks dit najaar was dit één van de onderwerpen op de agenda.

Block afbeelding
Issuemanagement Block afbeelding
Glassdoor: Disruptor in recruitment en HR Na Engeland, Frankrijk en Duitsland was Nederland het vierde Europese land waar het Amerikaanse HR-platform werd geïntroduceerd. Tijd voor een launch met impact!
Bezoek onze bijeenkomsten Block afbeelding
Mediabeleid Is onze mediastrategie effectief? Hebben we de kansen en risico's goed in kaart gebracht? Zijn onze kernboodschappen duidelijk, scherp, compliant en doeltreffend?
Meer regie dankzij mediatraining
Het gaat om het voortbestaan van je organisatie Eric Lagerwey, Issuemanager Rabobank
Block afbeelding
Aandacht voor een schonere wereld Voor Technische Unie is het vanzelfsprekend om te werken aan een circulaire economie en een duurzame samenleving. De grootste technische groothandel van Nederland streeft er namelijk naar de groenste kennis-en distributiepartner te zijn.
Block afbeelding
Monitoring van (sociale) media Hoe zijn de resultaten van onze mediastrategie? Draagt onze publiciteit bij aan de strategie van de organisatie? Hoe zijn de sentimenten van onze stakeholders en van de publieke opinie rond onze organisatie? Bij deze en andere vragen helpen we je graag.
Block afbeelding
CEO positioning: nuttig én nodig De reputatie van organisaties en hun bestuurders smelten steeds meer samen. Stakeholders rekenen niet alleen het bedrijf af op gedrag en resultaten, maar ook de verantwoordelijke leiders.