Hugo Masselink

Succesvolle communicatie = conversatie. Ontdek waar je doelgroep mee bezig is en stap in de belevingswereld van je doelgroep. Ga de conversatie aan en onderhoud deze. Wees relevant. Altijd. Pas als je aan deze voorwaarden voldoet, kun je succesvol campagne gaan voeren.

Terug naar
Onze mensen
Block afbeelding
Hugo Masselink +31 (0)40 294 52 52
+31 (0)6 14 55 58 33
Controle is een illusie Hugo Masselink

Wat waren de tijden mooi, toen we met zijn allen ons lieten vertellen hoe de wereld in elkaar stak.

Block afbeelding
Co-creatie of de kunst van echt samenwerken Hugo Masselink

Een terugblik op 2016 in 3 delen Deel 2: Co-creatie of de kunst van echt samenwerken

Block afbeelding
Content is dood, leve de context! Hugo Masselink

2016 lijkt het jaar dat contentmarketing in Nederland tot volle wasdom is gekomen. Bureaus die zich hierin specialiseren organiseren zich en treden de markt met veel vertrouwen tegemoet. Echte verhalen maken het verschil, toch?

Block afbeelding
Block afbeelding
Echte conversatie = Succesvolle communicatie Bekijk onze bekroonde conversatiecampagne voor het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.
Tijdgijzelaars Hugo Masselink

We hebben met zijn allen steeds minder tijd. En de tijd die we hebben wordt in toenemende mate opgeslokt door hele slimme digitale media, die precies weten hoe we zo lang mogelijk blijven hangen.

Block afbeelding
Block afbeelding
Co-creatie als firestarter Hoe bereiken we 1 miljoen jongeren tussen de 13 en 17 jaar en zorgen we ervoor dat zij weten hoe lang ze mogen werken, wat ze wel en niet mogen doen en waar ze recht op hebben? Het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid informeert jongeren elk jaar over vakantiewerk.
Verhalen vertellen. Waarom zou je? Hugo Masselink

Waar een goed verhaal vroeger een kop, een staart en als het even kon ook nog een interessant middenstuk had, zie je dat een goed verhaal tegenwoordig vooral niet eindigt.

Block afbeelding
Block afbeelding
De Nieuwe Bibliotheek Almere De nieuwe bibliotheek in Almere wil een inspiratiebron zijn voor de mensen in de stad. Laten zien wat er te doen en te halen is. Laten zien hoe leuk, inspirerend en leerzaam de bibliotheek kan zijn voor je leven, je werk en je vrije tijd. Hoe laat je dat allemaal zien aan de mensen van Almere?