Over Merel van de Meulengraaf

Na haar opleiding Communicatie heeft Merel zich verdiept in de wereld van contentcreatie. Ze ziet het als een uitdaging om met de juiste middelenmix, waardevolle content in de vorm van beeld, tekst, video én de juiste timing een verhaal tot leven brengen en in te spelen op de belevingswereld van de doelgroep.

Terug naar
Onze mensen
Block afbeelding
Merel van de Meulengraaf mvdmeulengraaf@bexcommunicatie.nl +31 (0)6 12 42 41 30

Knowledge is power but enthusiasm pulls the switch
Download het handboek creatieve werksessies

Wil je meer inzicht in hoe Bex* strategische en creatieve werksessies faciliteert? Of ben je op zoek naar handige technieken en handvatten voor het faciliteren van een sessie?

Block afbeelding
Teamleden Campagnes Block afbeelding
Bex*communicatie opent Bex*Impact Academy Eindhoven, 7 november 2019 – Vandaag opent Bex*communicatie in het bijzijn van circa 200 opdrachtgevers en relaties op officiële wijze de Bex*Impact Academy. Na een intensieve verbouwing beschikt Bex*communicatie over een vleugel met een radiostudio, televisiestudio’s en een minitheater.
Bex* tips & adviezen ontvangen?
Co-campagne boekt mooie resultaten

De Co-campagne van zorgkantoren, organisaties voor cliëntondersteuning en gemeenten, om de bekendheid en vindbaarheid van cliëntondersteuning te vergroten boekt mooie resultaten. Co staat voor Cliëntondersteuner.

Block afbeelding
Podcasts steeds meer beluisterd Blog van Merel van de Meulengraaf

Nederland telt inmiddels meer dan vijf miljoen podcastluisteraars. Dat blijkt uit de Markteffect Podcastmonitor. De groei van 39% ten opzichte van begin dit jaar is te danken aan het stijgende aantal te beluisteren podcasts en ook dankzij de aandacht die media eraan besteden.

Block afbeelding
Door de ogen van visueel beperkt Nederland

In Nederland zijn ongeveer 300.000 mensen blind of slechtziend. Deze mensen krijgen te maken met vooroordelen over hun leven met een visuele beperking. Om bewustwording te creëren en te laten zien hoe het écht is om te leven met een visuele beperking, ontwikkelde Bex*communicatie in opdracht van het Bartiméus Fonds de campagne ‘Door de ogen van’.

Block afbeelding
Block afbeelding
Onderzoek ambassadeursprogramma’s De grootste fans werken vaak al in je organisatie. Da´s fijn, zeker als die fans hun ideeën en opvattingen delen met de buitenwereld. Merel van de Meulengraaf deed onderzoek naar succesfactoren en knelpunten van ambassadeursprogramma’s.
Ambassadeur Wilco verlegt zijn grenzen Blog van Merel van de Meulengraaf

Ik stap de bus uit – fijne dag nog! – en steek de straat over. In koffiebar ‘Heilige Boontjes’ ontmoet ik politieman Wilco Berenschot. Hij is één van de mensen die ik spreek over ambassadeursprogramma’s.

Block afbeelding