Als tijd een cruciale rol speelt
Cybercrime. Grensoverschrijdend gedrag. Een ernstige productiefout. Een poging tot afpersing. Een medische calamiteit. Fraude. Een dreigend faillissement. Natuurlijk hoop je dat het jouw organisatie niet overkomt. Maar uit ervaring weten we dat elke organisatie vroeg of laat met een crisis te maken krijgt. Vaak met ernstige gevolgen. Voor de veiligheid en gezondheid van mensen en de continuïteit en reputatie van organisaties.
We hebben de ervaring, kennis en expertise om bij een acute crisis snel overzicht te creëren. De rust terug te brengen. Zo beperken we de schade. Daarbij kijken we verder dan communicatie. Als het nodig is, schakelen we ons uitgebreide netwerk voor je in met daarin o.a. advocaten, IT-specialisten, (forensisch) onderzoekers en traumapsychologen. Na de crisis gaan we vervolgens voor je aan de slag om de reputatie te herstellen.
Veel schade is te voorkomen als je crisismanagement als proces inricht. In rustige tijden helpen we je graag met het verbeteren van crisisplannen, crisispreventie, verhogen van crisisbewustzijn, crisissimulaties, mediatrainingen, interne communicatie, woordvoering, monitoring en nog veel meer. Zo komt een crisis nog steeds plotseling, maar niet meer onverwacht.
Onze diensten bieden we aan als 24/7 abonnement, maar natuurlijk ook ad hoc als de nood hoog is. Ben je op zoek naar professionele ondersteuning bij een acute crisis? Bel dan de Bex*crisislijn: + 31 88 505 90 01 voor direct contact met een van onze crisisexperts. Ook buiten kantoortijden.