Met meer dan 30-jaar ervaring in het communicatievak, heb ik me ontwikkeld tot crisisspecialist. Ook ben ik mediatrainer en woordvoerder voor uiteenlopende organisaties in crisissituaties.
“De droom die ontstond bij het drinken van een ongefilterde Geuze toen ik student was, is helemaal ingevuld met Bex*."
Onze mensen

+31 (0)6 53 49 15 34

We merken dat organisaties als gevolg van de Coronacrisis communicatiecapaciteit tekort komen. Zowel kwantitatief (teveel werk voor eigen communicatiemensen), als kwalitatief (vragen die om specifieke deskundigheid vragen).

Ineens ben je in het landelijke nieuws, je telefoon staat roodgloeiend omdat journalisten continu bellen. En er staan journalisten met microfoons en camera’s voor de deur, die een reactie willen. Je hebt geen idee of en hoe je die te woord moet staan. En je beseft dat er afbreukrisico’s zijn, zelfs bij goed nieuws.

Drie specialisten bundelen krachten op het gebied van product recalls

De Corona crisis heeft vier fasen, ieder met zijn eigen dynamiek en uitdagingen. Wat doen wanneer?

24/7 bereikbaar en beschikbaar


Bij sommige crises werk ik samen met een expert op het gebied van crisis, stress en trauma, door mij de psychotraumatoloog genoemd. Vaak voor slachtoffers, maar soms ook voor medewerkers of crisisteamleden van de getroffen organisatie. Peter van Loon is één van de meest ervaren en gerenommeerde specialisten op dit gebied.

20 mei 2020


Sascha Becker en Andy Wiemer winnen de felbegeerde titels

Gereedschapskist met handige crisismodellen en -checklists.

Te veel soepelheid kan een nieuwe ziektegolf veroorzaken.

21 mei 2020

In een uitgebreid interview voor de white paper Reputatiemanagement van Coosto gaat Noud Bex in op ontwikkelingen in crisiscommunicatie in het algemeen en de rol van social media in het bijzonder.



Vijf niveaus van interne communicatie bij crises
